7 Ocak 2009 Çarşamba

Toph Bei Fong

Gugıl amcaya toph yazdım anca 6. sayfada blogum çıktı euheuhe=)))
Neyse ben nickim hakkında biraz bilgi vermek istiyorum aslında. Nedir ne değildir kimdir neyin nesidir bu toph diye.

Toph, Avatar The Last Airbender ( Avatar Son Havabükücü) adlı çizgi dizide ki karakterlerden biridir. Dünyanın en iyi toprakbükücüsü olduğu hatta metali bile bükebildiği söylenir. Yaşı 13, boyu 155cm, gözleride yeşildir. Profil resmimdeki de kendisidir. Aynı zamanda kör olan toph toprak bükmeyi köstebeklerden öğrenmiştir. Köstebeklerden öğrenmesi ve kör olması onu toprak ustası haline getirmiştir. Her ne kadar bencil ve ukalada olsa .ok sevimli birşeydir. Dizideki en çok sevdiğim karakterdir kendisi.

Dizi hakkında daha fazla bilgi için buyrun. Şu yaşıma geldim çizgi film izlemem artık demiyorum bu diziye bayılıyorum oturup kardeşimle beraber nickelodeon da izliyoruz severek=)) Kardeşim sayesinde tanıştım zaten avatarla saolsun kendisi=))

8 yaz bişeyler sende:

Camilla dedi ki...

aaa merak ediordum ben de(:

Toph dedi ki...

=)))

LoLLa dedi ki...

mimledim seniii :)
yaptım bu sefer :)
bak :)) bisi kesfettim en yeni blogger' lari mimle ;)
biz ogrencez bu isi :)))

Toph dedi ki...

bende seni mimledim hani nerde yazmadın:D senin blogada yazdım az önce hatta:D

illegalizma dedi ki...

Toph Aynı zamanda ailesinin yanından kaçmış asi bir kızdır. gözünün kör olmasının hiç bir önemi yok çünkü gerçek manada bütün dünyayı tüm ayrıntısıyla görebilen bir varlıktır. kendisi benim içinde avatar daki en baba karakterdir. :) ( hiç yerden muhabbete dönüş ve laf salatası..)

Toph dedi ki...

Ewt doğru söylüyorsun kendisi yalan söyleyen bir kişiyi bile hemen anlayabilir o derece dünyayı kör olmayanlardan daha iyi görür=)

deliyimben dedi ki...

mim konusu geçmiş de, ben de mimlemiştim sizi efendim.

quezovercoatl dedi ki...

Toph rulez!