12 Ocak 2009 Pazartesi

....





Hey ketum! Okuduğunu biliyorum. Yarın doktordan randevu almamış olarak gelme. Ayrıca az önce büyük bir aşama kaydettin, küçük gibi gözüksede. Ayrıca hastayım ben ilgi isterim haberin olsun.













8 yaz bişeyler sende:

Camilla dedi ki...

yawru kuşum geçmiş olsun yaw(:flinc

Toph dedi ki...

saol Camillacım :/

gribulut dedi ki...

geçmiş olsun ne diyelim bende hasta oldum, ama uçuk yok :) o ufacık uçuk bile hastalıktan çok can sıkar eminim.

Toph dedi ki...

hemde nasıl sıkıyor=) hastalık bakımından iyiyim şu anda ama o uçuk olduğu gibi duruo yerinde:D

LoLLa dedi ki...

hheey iyilestin miii :)

e ucuk gecmemistir ama dimi ya :(
zovirax aliosun ve kullanmaya basliiisin hemen gecmediyse .)

Toph dedi ki...

uçuk küçüldü ilaç sürüorm ztn belli olmuo artık=)iyileştim gibi birazda kendimi sokağa attım bu gece ztn=)

LoLLa dedi ki...

:s daha yeni iyilesmedin mi sen :s
cabbbuk yataga :)))

iyilestigine sevindim .) be careful pls .)

Toph dedi ki...

Mrk etme sana sözüm var sen gelene kadar tam anlamıyla iyileşmiş olacağım içkinide ısmarlıcam=)