18 Ocak 2009 Pazar

Aaa Mim!

Redhead tarafından mimlenmiştim geçenlerde. Yazacağım yazacağım ama unutuyordum hep. Neyse bu güne kısmetmiş diyelim. Mimin konusu sevilen mekanlarmış.

Düşündüm düşündüm öyle aman aman taptığım mekanlar bulamadım valla. Asosyalliğimden ileri geliyor sanırım. Öyle çıkayım şuraya gideyim burayada gideyim keşfediğim yeni yerler güzel yerler diye düşünmediğimden herhalde. Sonuç itibariyle çok gittiğim mekanları yazmaya karar verdim bende.

Öncelikle istanbuldan yazayı. Kocaelide iki sene okuduğumdan dolayı hafta sonları istanbula kaçardım. Gece hayatı güzel oluyor istanbulun hahaha=))

Machine: Müziklerini seviyorum. Çalan djler genelde iyiler. Elektronik müzik seviyorsanız gidilesi bence. Ha mekana gelen insanlar açısından bakarsak yorumsuz kalırım kemikleşmiş bi tayfası var ama ben pek sevmiyorum o tipleri sanırım. Dans ve müzik için gidilir.

Dirty: Yine machinele aynı kafada bi yer hatta kemikleşmiş tayfada aynı. Burayada müzikleri için ve dans etmek için gidiyor(d)um.

Joker: Müziğini mekanın içine gidenlerine falan hiç değinmeden sadece nuri alço içmeye gittiğimi söylemek yeterli olur sanırım. Genelde taksime çıkıldığında mekan öncesi içilen yerdir burası benim için. Gidersin bi kaç şişe nuri alço içersin o sana bütün gece yeter zaten=)

Akdeniz : Nevizadeyi zaten seviyorum genel olarak. Ordan da en çok gittiğim yer olan akdenizi seçtim. İçin sohbet edin müziğinizi dinleyin yerlerden biridir. Severim.

İstanbulda gittiğim gay barlar falan da oldu çok da gittim bir dönem hatta ama buraya isim vermeyeceğim zira çok severek gitmedim sadece bir arkadaşım için bir dönem çok gittim o kadar.

İzmire geçersek aslında eskiden olsa birçok yer sayabilirdim ama şimdi gittiğim tek biryer var orasıda hali hazırda gittiğim bir yer olmasından ve orda yaşadıklarımı buraya yazdığımdan dolayı ismini vermek istemiyorum =))

Ankarada da iki yer var aslında ama yerlerin isimlerini bilmiyorum. Zaten birer kere gittim ama benim için önemleri farklı tabi. Bir dönem aşık olduğum biriyle gittiğim yerlerdi o yüzden yazmak istedim ama isim bilmediğimden dolayı yazamıyorum efenim=) ama öğrenirsem yazarım=)

Sıra geldi en çok zaman geçirdiğim yere, orasıda benim odam olur. Şu anda da bu yazıyı size ordan yazmaktayım=)) Artık Kocaeliden döndüğümden beri burda o kadar fazla vakit geçiriyorum ki burda yaşlanacağımı burda ölüp gideceğimi bile düşünmeye başladım. Gerisini siz düşünün artık. Birde kıç kadar bir oda ztn. Sağa dönüyorsun gardırop sola dönüyorsun kitaplık arkana dönüyorsun yatak önüne dönüyorsun kapı=)) Yani adım atarsan bu saydıklarıma çarparsın. Odanın ortasında durup dönmen yeryere erişmen için yeterli bi hareket olacaktır.

Şimdilik benden bu kadar efenim. Bu mimi yazmayan birilerini bilmiyorum. Gördüğüm tanığım herkes yazmış sanırım. O yüzden de kimseyi mimlemiyorum. Ama derseniz ki "toph ben yazmadım" hemen mimlerim. Söylemeniz yeterli=))


0 yaz bişeyler sende: