2 Ocak 2009 Cuma

İlahi Sen.



Ayh bu kadın beni öldürürecek =)) Kim o kadın tabi ki anneannem. Az önce şöyle bir cümle kurdu ki yarıldım. " gökyüzünde düğün var deseler merdiven koyarım yine de giderim" hahahaha. Yerim onu ben=))


4 yaz bişeyler sende:

LoLLa dedi ki...

eeheueheueheuehe iştttte bu yaaaa :)
hayati seven kadınnnn hayatı yasayan kadınnn hayatı bilen kadınnn
keske ben de oyle olabilsem :(
masallaaaahhhhh anneanneye .)
op yanaklarından benim için, ayıp olmazsa .)

Toph dedi ki...

ayh sorma kadın geldi 70 yaşına hala yerinde duramıyor=)) öperim öpmem mi ayıp mayıp da olmaz=)

LoLLa dedi ki...

:))) walla hala guluorum sozune yaw :))
bugun arkadaslara anlattim masadan hafif bi alkis sesi duyuldu senin anneanneye .)) bayildik yaklasik on kişi :) simdi herkesin aklında :))
tabbbiki patenti anneanneye ait :)

Toph dedi ki...

aslında bunun patenti rahmetli dedeme aitmiş annaeanneme kızınca sölermiş çok geziosn manasında=)))