18 Ocak 2009 Pazar



Bir Tuğçe San vardı hatırlar mısınız? Az önce bi yerde neredesin adlı şarkısına rastladım da aklıma geldi. Yahu noldu bu kadına bileniniz göreniniz var mı? Çocuktuk o yıllarda anlamadım etmedik ama abla fena şarkılar yapmamış hani. Zamanına göre iyiymiş güzelmiş.


Tuğçe san geliyor, diyerek girmişti hayatımıza. Birde neredesinin klibindeki yılanlı hatun olarak da hatırlayabilirsiniz. Klibide şurdan izleyebilirsiniz.

O değil de 90'ne fena bi dönemmiş ya. Yonca evcimikler, birkaç iyi adamlar, çıtır kızlar bir yandan bir yanda ah canım vah canım ahmet (hatırladınız mı?). cemali (pek bi severdim ben bir şarkılarını da unuttum şimdi adını haha) vardı. Çocukluktan gençliğe geçerken biz bunları gördük 80'ler sonu 90'lar başı çocuk olduk biz bence güzel de olmuş öyle olması=)

Öyle bir hatırlatayım istedim. Klibi izleyemenler için şarkıyı da aşağıya koyuyorum.

11 yaz bişeyler sende:

quezovercoatl dedi ki...

90lar çok acayipti cidden. şuan aseksüel olmamın nedeni o küçücük masum çocuk beynimle "karabiberim" klibini izlemiş olmamdır. göbekten zeytin yemek nası bi fantezidir ya tiksinmiştim resmen (serdar'ın giydiği sünnet çocuğu entarisini saymıyorum bile)

en çok da burak kutun bir rock yıldızına dönüşebilcekken harcanmasına yanarım. "yaşandı bitti" aşmış bi şarkıdır kanımca. bukadar rakınrol havası taşıyan, manyak bi gitar solosuna sahip olan başka bir pop şarkısı yoktur heralde. şimdi tikiyiz fikiyiz diye dolanıyo ortalıkta çok yazık oldu çok...

(bugün doluyum evet :p)

Toph dedi ki...

serdar ortaç ve karabiberime bu yazıda değinmek istemedim ama haklısın yani adamdan bi kurtulamadık hala piyasada.

burak kut konusunda da hak veriyorum sana yaşandı bittiyi hala dinlerim yani o derece severim o albümde bende vardı:D

inatçı hardal dedi ki...

tarkan "oynama şıkıdım" ı unutmuşsunuz efenim.
asıl efsane oydu
bi de
aboneyim abone biletlerim cebimde.

Toph dedi ki...

yahu bu yazının amacı tuğçe sandı ondan yazmadım onları=) onlarıda yazarım birgün=))

osuruktanteyyare dedi ki...

oha bu şarkıyı çok severdim ben ozaman
şimdi bile iyi gidiyo hatırlatma güzel oldu :D

Toph dedi ki...

bende nette rastladığımda aynı ieyi düşündüm şimdi bile iyi gidiyo valla=))

Adsız dedi ki...

:Dahaha:D geçen gittiğim 90lar partisinde çalıyodu bu:D çocukluğumn şarkıları ya seviyorum:D

Plastik Dikenli Kaktüs dedi ki...

Bugünlerin müziğini 90larda yapan ve özlediklerim var. Bir kaçını yazmışsın onlara ek olarak ünlü demek istiyorum. Müzik konusunda eskiler daha bir yetenekliymiş. O yüzden aklımızda kaldılar belki de..

Antalya j.j de ara ara sahne alan melis sökmen vardı hatırlarsınız belki şarkısını: maçka yolları taşlı geliyor sarı saçlı. maçkaa maçkaaa. o geliverdi birden aklıma.

Neyse Cemali, Ünlü ve daha bir çok eski isim yeniden albüm yapabilseler keşke..

LoLLa dedi ki...

muzik ve ben wordpress sitesinde soole bişi var :


"gökhan izmir, Ağustos 13th, 2007 10:13 pm Dedi ki:

arkadaşlar tuğçe san ın bütün albumleri, ve sarkıları var bende .. tuğçe yi almanyadan frankfurtan tanıyorum. şu an michkel jordan ın yiyeni ile evli zenci bir kızı var. amerikada step airobik salonu var. en son 2 yıl önce kuş adasına geldi kocası ve kızı ile ozamn geldiğinde nez e takmıştı boşa kalça sallıyor yakında lbüm yapıcağnı belirtti. bir gazetede. ama şimdi yyookk çoook özledim bende .. çok seviyorum onu benn off off dertlendim ulaşım için mp3ler reden_355… hot dan sağlıyabilirim size…."

yaziiii canım sıkıldı nette bakınıym dedim :D
siteye baksana cok eglenceli yorumlar var http://muzikveben.wordpress.com/2007/02/16/neredesin-tugce-san/

tek sen diilsin merakta kalan ;)
simdi ben de mrk ettim ha :s

LoLLa dedi ki...

eheueheue nolur eksi sozluge bak bide super yazmislar :) adamlar yılani merak etmis yaa :D

Toph dedi ki...

Ekşi sözlüğü okumuştum dediğin gibi tek dertleri yılan=))

O dediğin linkede bakıcam şimdi ama adam baya baya yazmış hayat hikayesini kadının resmen lol ben o kdr mrklı deilim sdc neden albmüm yapmıo onu merak ediodm:d