10 Ocak 2009 Cumartesi

Ketum



Bazı insanlar ne düşündüklerini, ne istediklerini anlamazsınız.Düşündükleri konusunda ketum davranırlar. Ne hissettiklerini açık etmezler. Ser verip sır vermezler. Böylelerini anlamak mümkün olmaz. Bişey dersin herşey güzelken bir anda herşey tersine döner ama neden bilinmez. Öylece kala kalırsın. Ne bok yiyeceğini şaşırsın. Şaşkınlığıyla dımdızlak kalırsın ortada. A desen olmaz b desen hiç olmaz. En son pes eder susarsın. Çünkü pes ettirilirsin. İşte böyle biri var şimdi ne yapsam bilemiyorum. Biliyorum ki bu yazıyı okuyup pes et seni bilirsin bile diyebilir.



3 yaz bişeyler sende:

Lasombra dedi ki...

sevmiyorum ben öyle insanları.
açık olsunlar kardeşim bize. direkt olarak söylesinler dertleri ne.kendi çaplarında güya belli ediyolar ama gerçekten dediğin gibi ser verip sır vermiyolar.

bi laf vardır neticede.

"karanlıkta göz kırptın diye bunu herkesin görmesini bekleyemezsin."

LoLLa dedi ki...

bence pes etme sakinn .) guzelligi zaten orda, onu anlayamadan cozmeye calisirken o senin cabalarini gordukce daha az duvar olucak bence onda .) ki bu da zaten herseye deger .)

Toph dedi ki...

Lasombra sende haklısın ama lollanında dediği gibi işin gizemide burda oluo bazen. Hani değecek biri olduğuna kanaat getirirsem uğraşabilirim bilmiyorum=))
ama tabi artık ketumluğunda bi sınırı olmalı yinede her zaman ser verip sır vermemek olmaz=))