10 Ocak 2009 Cumartesi

Dün gece.



Dün gece söylediğim gibi, bütün izmirlilerin şerefine içtim=)Biradan vazgeçip votkayla başladım geceye öylede bitti zaten. Her zaman gittiğimiz yere gittik yine, her zaman oturduğumuz masamız doluydu çok sinirim bozuldu. Ben orda oturmayı çok seviyorum. Ordan bütün heryere hakim olabiliyorsun, kim geliyor, kim gidiyor, kim dans ediyor, kim dans ettiğini sanıp saçmalıyor falan hepsi gözlerinin önünde oluyor. Neyse bu sefer başka bi masada oturduk. Orda da daha çok dans edenleri daha rahat kesebiliyorsun ama tabi arkan dönük kalmazsa ki benim öyle kaldı. Yinede ben dans edenleri izledim. Bu keyiften hiç birşye beni alıkoyamaz:D


İlk gittiğimizde mekan bomboştu. Oturduk muhabbet ettik biraz. Geyik yaptık, her zamanki gibi dedikodu yaptık. Bu arada içerisi dolmaya başladı. Garip garip tipler gelmeye başladılar. Oranın çalışanlarından biri geldi yanımıza sonra birazda onunla konuştuk, iş güç geyiği döndü ne yapmak istiyorsunuz bundan sonra mezun olmuşsunuz falan diye sordu. Öyle ciddi konulara daldık bi ara yani.

Biz iki kişi oturuyoruz sürekli ama yanımıza tanıdığımız tanımadığımız bir sürü insan geliyor. Oturcak yer olmadığından gelenler bizim masaya eşyalarını içkilerini falan koyuyorlar ki sinir olurum ben bu duruma bir sor yani. Bir ara montlardan küçük bir dağ oluştu masanın ortasında görüş alanımız kapandı. Oysa ki biz dans edenleri izleyip kritiklerini yapıyorduk. "Bak kızım şurda bi figürler var hemen kapmamız lazım bizde yapalım" "oha abi gördün mü naptı eleman hahaha süpermiş lan" diye dalga geçiyorduk. Üzgünüm ama izmirli dans konusunda sıfır ya, yani bizim insanımız rock bara gitsin canlı performans dinlesin, bistro masalarda ellerinde içkiler hafif hafif sağa sola sallansın bunu dans etmek olarak algılıyor. Böyle elektronik müzik çalan yerlerde de ki pek de elektronik sayılmaz ama alsancakta öyle çalan tek yer orası, neyse aynı o rock gruplarının canlı performanslarını dinlerken yaptıkları figürleri yapınca komedi oluyor. Ama gecenin sonlarına doğru bir ikili vardır ki bizi gülmekten yerlere yatırdı. İki gay tipli çocuk biri çok kısa diğeri çok uzun karşılıklı salsa figürleriyle dans ettiler ama yani salsa yapan biri görse bu hareketlere oturur ağlar yani o derece vahim o derece kötüydü=))

Yine geçenlerde gittiğimizde gelen sevgilisi var diye asılmaktan vazgeçtiğim şahıs da geldi tek başına. Bizle oturdu muhabbet ettik geyik yaptık onunlada. Rahşan saolsun sürekli kaş göz işareti yapıp durdu. Kızım yapma diyorum hadi yine iyisin deyip kaş göz işaretine devam ediyor.

Bu arada biz eve geç gitmeye karar verdik, tabi bu kararı ben bizimkilere sölemediğimden dakikada bir arayıp nerdesin toph falan dediler. Hatta babama "ya biz vapuru kaçırdık otobüsle geleceğiz o da saatte bir var falan işte geleceğim merak etmeyin" derken "iyi toph sen kaçır bakalım vapuru falan" deyip telefonu suratıma kapadı:D Bir afralar bir tripler yani babamda anlamadım:P Bende amaaan banane kırk yılın başı bu kadar geç kalıyorum havasında umursamadım gittim eğlenmeme devam ettim.

Bir ara rahşanın arkasında ki elemanlar garip garip bize bakmaya başladılar, bi tanesi bizim kızı kesiyor falan ben sinir oldum hiç sevmem. Yanımda kileri kesenleri ters ters bakmaya başlarım daha da ileri gidip konuşmaya kalkışarlarsa siktir git lan burdan diye tavrımı koyarım. İşte çocuk rahşana doğru eğilip bişey slediği sırada ben yerimden kalkıp o lafı söylemeye gidiyordum ki oranın çalışanı olan çocuk geldi. Direk oturdu rahşanın yanına öyle olunca diğer çocukta geri çekidi gitti hatta. Çalışan çocuk tam zamanında geldi yani yoksa kavga çıkabilirdi:P O da bizim kıza mı yazıyor ne anlamadım ki. Aslında anladıkta bozuntuya vermiyoruz=)) Muhabbeti falan fena değil öyle rahatsız edici bi asılma durumuda yok ondan sesimizi çıkarmıyoruz:D

Artık benim uykum gelmeye başladı, zaten azarıda işitmişim babamlardan kalktık eve geldik. Farkettim ki üstüme bir parfüm kokusu sinmiş bizim sevgilisi olan şahısın parfümü gece bu kokuyu duyarak uyudum. Düşünüyorum güzel rüyalar görürüm şidmi falan diye nerdeee kabus gördüm resmen hahaha=)) Neyse bir gece daha böyle bitti işte. Çok atraksiyonu yoktu ama biz yinede bol bol eğlendik.. Ama haftaya cumaya kadar dışarı çıkmak yok bana bünyem bu kadar üst üste akşamları kaldırmıyor. Hasta oldum:/

0 yaz bişeyler sende: