22 Ocak 2009 Perşembe



Ev ahalisi arasında geçen diyaloglardan bir bölüm sunmak istedim buraya bugün. Babam akşam yemeğe gelmemiş, arkadaşlarıyla dışarda yemek yemiştir. Babam eve geldiği sırada kardeşim;


K- Baba kimle yemeğe gittin?
B- Arkadaşlarımla.
K- Hıı tabi öyle ne bu iki gündür kimmiş bu arkadaş bilmiyorum ben annem olmasa söylerdim de neyse (kendisi piçlik yapmakta oturduğu yerde duramayan bir biçimde gülerek söyler)
B- Ama A. (kardeşime diyor) neden böyle yapıyorsun oğlum ne dedim ben sana heryerde söyleme demedim mi? (oyuna ortak oluyor sanırım yada öyle mi acaba?)
A(annem)- A. söyle bakayım ne diyeceksin ben olmasam? ( gece eğlencesi çıktı annemede)
K- Ya söylemem ama tabi babam 5 lira atmazsa şuraya bilemiyorum bildiklerimi söyleyebilirim (bak sen piçe hele diyeceğim ama 5 lirada çok ucuz be ki zaten annem atladı hemen)
A- Oğlum sende çok ucuza gidiyorsun ha daha fazla para ister insan (anneye bakın siz hahhaa )
B- Oğlum yok şimdi param veririm ben sana sonra olmaz mı? (burda yem atıyorlar hani acaba ne diyecek falan A. falan diye)

Tam bu sırada dayanamayıp dahil oldum muhabbete;

T- Ya baba, bak sen bana ayda 500 lira ver ben senin için her türlü yalanı söyler arkandan da pisliğini temizlerim, sende rahat edersin ha olmaz mı? Anlaşalım sende gününü gün et annemin ruhu duymaz. (boku çıktı artık olayın)
K- 5 lira veriyor musun vermiyor musun baba? söylüyorum bayan arkadaşının (yerim ben seni bayan arkadaşmış hahahha) adını ona göre? (ah be çocum ah be evladım ucuza gidiyorsun bi piçlik yapayım diyorsun eline yüzüne bulaştırıyorsun)

Yine tam bu sırada var mısın yok musun adlı Acun'un sunduğu programın reklamı dönüyor adriana lima ablamız gelecekmiş. Ben atladım tabi;

T- Oha adriana mı (evet kankam olur da kendisi şaşırdığıma bakmayın bana haber vermedi ondan şaşırıyorum yani) geliyormuş programa Acun'da abarmış ha?
A- Kim ki bu , şarkıcı falan mı? (yavrum annecim ilk kez duyuyor herhalde adını kadının)
Tam ben atlayacağım sırada ağzımı açmışken babam;
B- Manken o (Bir bacak dizin üstünde, dizin üstünde ayaktaki terlik hafif hafif sallanır, elde ki anahtarlıkta tespih niyetine sallanır)

Babam kendini karı kız muhabetine iyice kaptırdı herhalde anlamadım ne iş? Acaba A.'nın cidden bildiği bişeyler mi var diye düşünmedim değil hani ama, 11 yaşında ki çocuğada birşey söylemez babam sanırım. Zaten onun öyle aldatma maldatma olayları olmaz sanmıyorum. Evde çok oturdu bu aralar iş güç yok diye canı sıkılıyor ondan dışarı çıkıyor, biliyorum ben ( biliyor muyum acaba? Neyse kurcalamayalım fazla bişey varsa çıkar kokusu zaten)

Baktı birşey çıkmıyor konuşmalardan annem içeri gitti. Bende tv seyrediyorum. Ama babamla kardeşim küçük çocuklar gibi (hadi biri küçük anladık da ya diğeri?) birbirlerine sataşıyorlar. Babam kardeşime elindeki anahtarlığı fırlatınca ufak çaplı bir birbirine anahtar atmaca şeysi yaşadık ki babam son noktayı annemin örüp koltukta bıraktığı örgüsüyle koydu. Bir anda yanda ki koltuğa elini atıp şişteki örgüyü kardeşimin kafasına fırlattı. Ben o sırada koptum anneme bağırıyorum ciyak ciyak;
T- Anne anne koş koş örgün yerlerde sürünüyor. Ahahaha baba annem sıçıcak ağzına şimdi hahaha.
Derken annem gelir hem kardeşimi hem babamı fırçalar (tabi bende ara gazı fena veriyorum anne evde iki tane 5 yaşında çocuk var bak ona göre örgünü mörgünü bırakma ortada) ve bu diyaloglara son noktayı koyar.

Valla okurken size komik gelmeyebilir bilemiciiiiim. Ama şahsen ben az önce fena yarıldım bunların hepsine özellikle babamın annemin örgüsün fırlatıp, örgüyü fırlattığını anladığı anda ki mahzun yaramazlık yapmış küçük çocuk ifadeli suratını gördükten sonra utanmasam kendimi yerlere atıp gülücektim o derece yarıldım yani. Öyle işte bu kadar=)

A: annem
B: babam
K: kardeşim
T: ben
Belirteyim bir daha dedim=))


7 yaz bişeyler sende:

gribulut dedi ki...

yeterince komik :) demek her evde buna benzer şeyler yaşanıyor, yalnız değilsin :)

LoLLa dedi ki...

ooofffgghhh ben bittim su an yan yatiorum yerlerde karnimn agridi gulmekten aagghhhh alllaam gulebilcek miyidim ben gene yaa allaam toph' u ve beni koru digerlerini de :))))))) eheue cok keyiflendim yaa brz aglamam lazim mahvettin depress modumu huh!

sadecefikra dedi ki...

bu konuyu bir sürü fıkra var aslındada neyse :) açık yürekliliğin hoş

Toph dedi ki...

gribulut
Sanırım yalnız değilim ewt birçok evde vardır böyle diyaloglar kesin=))

Lollacım gülüceksin tabi gülmek lazım eminim gülmekte yakışıodur sana o yüzden depresyon modundan bi an önce çık =))

sadecefıkra

teşekkür ederim =))

redhead. dedi ki...

:D yahu annem de adriana lima kim ki sen nerden biliyorsun dedi :D

Lasombra dedi ki...

benim de dün annem "Salyalarını ben silmem yerden, kendine gel" dedi ekjrlkj.

Toph dedi ki...

Valla lasombra dün oturdum izledim kadın sempatik sıcakkanlı falan ama ağzının suyu akacak kadar güzel deil ben o kdr beğenmedim valla =) şimdi adriana severler üstüme gelecek ama valla öyle yani=)) bi kate moss varken adriana kim diorm:P