11 Ocak 2009 Pazar

Bir Sürü Adaçayı.



Ayh fenayım blog hastayım falan çok fena hemde. Sümüklü, ateşli ,konuşamayan, öksürünce bile aaa canım yanıo diye ağlayan garip birşeye dönüştüm. Günde binbeşyüz kere adaçayı yapıyorum kendime. Adaçayı ağacı çıkarsa içimde şaşırmam.


Başım ağrıyor, halsizim babam gelmiş kalk şurdan iki gevrek alda yiyelim diyo. Deli misin be adam? Evin en küçüğü değilim bir kardeşim var 11 yaşında kendisi. Gayette ayakta sapasağlam hasta masta da değil ama beyefendi bilgisayarda oyun oynuyor diye babam gelip bana diyo git gevrek al falan. Çıldırıciiim anlıomusun beni? Neyse gitmedim tabi bilgisayar başında kalkmadığı oğlu gitsin hıh!

Ayrıca adam benim hasta olduğuma falan inanmıyor olacak ki o cıyak cıyak öten çok sevgili kuşunu çıldırtıyor kuşta bildiği ne kadar iğrenç ses varsa çıkarıyor. Bir susun be bi yeter yani bağırıcam ama sesimde çıkmıyor ki? Off çok dertliyim.

Üç gün soğuk biraları votkaları iç ev ahaliside hastaysa birde üstüne sen yaşlanmışsan artık büynen kaldırmıyorsa gece çıkmalarını aha böle yatak döşek yatar. Nefretinide böyle bloga kusarsın artık. Böhüüüü:/

Neyse ahali ben gideyim adaçayı yapayım kendime yine:/

5 yaz bişeyler sende:

quezovercoatl dedi ki...

hastalık örtbendır dinlemez, vurur.

Mrs Baros dedi ki...

geçmiş olsun

Toph dedi ki...

Homo Frigidus
Fena vurdu valla :/

Mrs.Baros

Saol.

Adsız dedi ki...

amanın efem dikkat edin kendinize yahu.geçmiş olsun.işe yarıo o ada çayları annemn üstümde yaptığı deneyler sonucunda gördüm:D

Toph dedi ki...

Noir desir

valla işe yarıo iki bardak adaçayı içip bi tane sigara içebiliyorm rahatlıkla hahhaa. Allahtan seviorm adaçayını bir de sevmesem daha kötü olurdu=))