7 Ocak 2009 Çarşamba

Bir Bu Eksikti...

Bana aşık olsun istedim iyi ya da kötü. O naptı "toph ben bilmemkime aşık oldum galiba" dedi.
E ne diyelim hayırlısı olsun o zaman. Ben kendi kaderime küsüp yoluma devam ederim. Bir kızdan da meddet ummamayı öğrenirim. Bir biseksüel olarak (biliyorum şaşırıyorsunuz daha önce sölememiştim) bir erkeğe deli gibi aşık olmak istiyorum ama yapamıyorum. Hep kadınlar daha ağır basıyorlar hayatımda ama ben öyle olmasını istemiyorum:/

9 yaz bişeyler sende:

Adsız dedi ki...

şşoooo şooooo şooookkkkkk oldum desem ve senin için hayırlı olanı istesem ???

illegalizma dedi ki...

Toph- Harika bir karakter neyse mevzu Toph deil. - Zannedersem yer yer kızlara bu konu ile ilgili hak veriyorum.... İnce Ruhlarını ancak yine başka bir ince ruhlu anlar diye düşünüyorum... belki yanılıyorumdur... Alish : Karmakarışık....

osuruktanteyyare dedi ki...

neen herkes biseksüel :D
neen bu kadar biseksüel varken bekar erkek sayısı bu kadar az :D

Toph dedi ki...

Diagonal
teşekkür ederim hayırlısı neyse o olsun =))

İllegalizma
avatar başlı başına şahane ztn bütün karakterleriyle beraber=)) olay ince ruhtan mı kaynaklanıo başka bişeyden mi bilemiyorum zira ruhu ince olmaktan çok uzakta olan bir sürü kadın tanıdım=))

osuruktanteyyare
valla bi fikrim yok neden olduğuna dair bilemicem=)) bekar erkek konusunuda bilmiyorum malumunuz bu aralar bende bi erkek arkadaş istiyorum kendime ama yok yok yok:D

Lasombra dedi ki...

of.
al benden de o kadar.
kadınlar kadar şirret, fesat varlıklar yok.

erkeklerforevır.

Toph dedi ki...

öyle valla bundan sonra:d

LoLLa dedi ki...

"kadınlar kadar şirret, fesat varlıklar yok."
heueeueh aynen katiliyorum bizler melekKaltaklariz :))

Toph dedi ki...

hahaha=) hem ne olduğumuzu biliyoruz hemde öyle olmaktan vazgeçmiyoruz bu da enteresan tabi=))

illegalizma dedi ki...

Şimdi Bir saniye muhabbetteki tek erkek olarak olaya dokunayım gururlandım :) asosyal ve hard şizofren olarak