28 Ocak 2009 Çarşamba

Animeci




Animeci bi insan değilim sadece avatarı izliyorum toph da favori karakterim :P




8 yaz bişeyler sende:

quezovercoatl dedi ki...

avatar da zaten anime değil :p

Toph dedi ki...

gör işte anime olayından ne kadar anladığımı lol

Unknown dedi ki...

aa avatar anime olmamasına karşın hikayeyi anlatımsal ve kurgusal olarak anime olarak tasarlanılmıştır.ayrıca bir anime manyağı olarak bütün animeleri yaşatmalı ve yaymalıyız...ben can
bu arada dünya üzerinde metali tek büken toph a da sonsuz bir sevgi beslemiyor değiliz hani.

Toph dedi ki...

toph'a itinayla tapılır sevilir efendim=) avatarın nasıl ne olarak tasarlanadığını bilemem ben animede bilmem ztn lol=) bi toph bilirim metali bile büken o kadar:D

LoLLa dedi ki...

demek ki neymişŞ sen de metali bukecek kadar güçlüymüşsün .)
evet ben bunu bir kac paragrafta gordum .)

kisses&hug

Toph dedi ki...

Öyle mi gördün yok canım o kadar da değildir=)) bu arada özletmeyin kendinizi lolla hanım =))

sake dedi ki...

"debelenme senin de hoşuna gidecek."

.P


meali:
valla güzel şeydir anime, dinle sen beni ^_^

Toph dedi ki...

daha geçenlerde konusunu oldu bunun=) anime uçsuz bucaksız bi dünya ve ben giripte çıkamamaktan korkuorm hoşlancağımdan eminim çünkü:D