28 Ocak 2009 Çarşamba

Hukukumuz Bu Mudur?




Bir iki ay önce kuzenim telefonunu çaldırdı. Aynı gün içerisinde savcılığa gidip suç duyurusunda bulunduk, imei numarasını falan verdik, beklemeye geçtik. Geçen hafta kuzeni savcılıktan çağırdılar, telefon kimin ellerine geçmiş, kaç el değiştirmiş falan tespit etmişler ama neymiş efendim şu anda yerini tespit edemiyorlarmış da sen bu işin peşini bırak da sonuç alamazsın da falan demişler hep çocuğa. Kuzen de inat ya şikayetçimi olacaksın dediğin de savcı tabi demiş. Neyse savcı baya bi uğraşmış bizimkini şikayetçi olmaması konusunda ama kuzen vazgeçmemiş şikayetçiyim demiş.


Bugünde bir kağıt gelmiş yine baktık okuduk falan telefonu bulan şahısın adı soyadı sonra kime sattığı sonra tekrar telefonu bulan şahısa geri geldiği ordan bir başkasına satıldığı falan herşey yazıyor adreslerine kadar ama yine de yeterli delil yokmuş da efendim takipsizlik kararı çıkmış da bilmemne. Nasıl iş bu anlamadım ben. Teyzem adliyeye gitmiş sormuş ordakiler demiş ki savcı almış kararı takipsizlik kararı mı ne işte onu çok da anlamıyorum. Bu nasıl iş yani biz şikayetçiyiz diyoruz ama savcı kendi kendine karar alıyor olayı takip etmiyor. İtiraz hakkımız varmış 15 gün içinde. Ama teyzeme ordakilerin söylediği bırak bu işin peşini bişey çıkmaz olmuş. Nasıl yani hakkımız olanı istiyoruz ne demek bırak sen bu işin peşini? Hayır anlamıyorum adamların adreslerine kadar herşeylerini bulmuşsun adı sanı herşeyi var nasıl takipsizlik kararı çıkıyor aklım ermiyor. Resmen adamlara ödül oldu bu cukka yapın kendinize güle güle kullanın diyorlar resmen altın tepsiyle sunuyorlar. Bize de bırakın bu işin peşini diyorlar. Çok sinirlendim valla. Şu ülkede hakkını da arayamazsın hırsızca çapulcuya mübah herşey anasını satayım!!

Buraya yazdım ki belki bir bilen eden hukuktan anlayan avukat falan olan varsa bana bi akıl versin diye. Hoş biz itirazımızı yapacağız büyük ihtimalle bu kadar kolay bırakmayacağız bu işin peşini. Yine de bir bilen akıl verirse çok sevinirim.


3 yaz bişeyler sende:

gribulut dedi ki...

memleketin acı hali. hakkını savun derler savunmaya kalktınmı da boşver bi bok olmaz bundan derler ve sen bir sürü eziyete girer durursun. üzücü tabi.

Toph dedi ki...

Aynen öyle gribulut aynen öyle.

LoLLa dedi ki...

burasi tr :)
:s yani TC :)))