5 Ocak 2009 Pazartesi

Çok Pis Tehdit Ederim.


Off azıcık kalan beynimide kaybetmekteyim sanırım. Saçma salak öten, beynimin içini gagasıyla kemiriyormuş hissi yaratan muhabet kuşuma nutuk çektim az önce.

"bana bak insanlığımdan çıkartma beni cak cak cak beynimi s..tin. Bi sus bi kendine gel, zaten yabani bişeysin ele gelmezsin uçuşup durursun ısırırsın bir de bu insanı çıldırtan ötmelerin yok mu allah yani. Bak kuş kendine hakim ol bundan sonra böyle konuşmalar yapmayacağım sana, direk olaya girerim. Kimsede ne olduğunu anlamaz sana arkadan iki ağlarlar unutulursun sonra ona göre davran. Zaten ne idüğü belirsiz bişey olmuşsun gagan maviydi eskiden oğlum diyorduk şimdi cinsiyet mi değiştirdin ne , gagan kahverengiye döndü. Akıllı ol iyi geçinelim tamam mı canım?"

Ben bunları dedimde bir işe yaramadı mı? Tabi ki hayır. Şu satırları yazarken bile hala beynimin içinde sesi yankılanıyor kendisinin. Ara ara dönüp yine bağırıyorum. Şu kuşu evde bi babam seviyor ilgileniyor. Bir duysa bu dediklerimi parçalar beni valla hahaha=)) Neyse bizim salak kuş konuşamıyor zaten eski kuşuma hiç benzemiyor ondan sevmiyorum zaten. Eskisi ne güzeldi konuşurdu, kafamda , elimde yemek yediğimiz sofrada insanı hiç rahat bırakmazdı, sevecendi. Öldüğünde çok ağlamıştım. Bu salak yabani şeyin onunla uzaktan yakından alakası yok sevmiyorum işte var mı be?

Hayvanseverler merak etmeyin işkence falan yapmıyorum kendisine onun bana yaptığının aksine. Sadece böyle tehdit ediyorum o kadar. O da işe yaramıyor zaten=))))


5 yaz bişeyler sende:

osuruktanteyyare dedi ki...

ben hiç sevmem kuşları yauu
mıncıklayamıyon çok gereksiz
ben pofuduk hayvan severim :D

Toph dedi ki...

bende öyle ama işte evde besleyebildiğimiz iki hayvandan biri kuş =) diğeride balık zaten hahaha. annem saolsun bunlara izin veriyor sadece=)))

Mrs Baros dedi ki...

uheuheuh kıyamam
bana yolla o kuşu hapşuyla arkadaş olsunlar =DD

Toph dedi ki...

ayh yok arkadaş falan olmaz o yabani diorm döver hapşuyu=))

Sena dedi ki...

ver sen kuşu bizim kediler icabına bakarlar:)