15 Ocak 2009 Perşembe

Hayır Diyebilmek.



Bundan yaklaşık iki sene önce istanbuldayım. Bir arkadaşımın evinde kalıyorum. Bir arkadaşım bak siz çok iyi anlaşırsınız diyerek arabauluculuk yaparak beni bir hatunla tanıştırdı. Sohbet muhabet güzel falan hoş ama kadın fazla marjinaldi. Ben pek takmadım.


İşte arkadaşımda kalıyorken saat akşam dokuz gibi bir telefon geldi nerdesin geleceğim oraya falan diye. Ik mık ettim arkadaşımdayım falan ama dinleyen kim. Bu fazla marjinal hanfendi marjinal olduğu kadar laf anlamaz bir yüzsüzde çıktı. Mecburen arkadaşa sordum ettim sorun olmaz benim için dedi o da geldi. Gelmez olaydı.

Hep beraber oturmuşuz film izliyoruz. Bu da kucağıma yattı. Ama ben bu durumdan oldukça rahatsızım kanım almadı nedense kadını. Hssktir modunda bu geceyi atlatayımda bu evden çıkıp gideyim yurduma kocaeliye döneyim diye geçiştirirken, hatun kişisi uyuya kaldı kucağımda oh be dedim içimden atlattık sabah oluncada okuluma yurduma giderim misler gibi dedim.

Ben kalktım bu şahsın üstünü örttüm gittim kendimde yattım başka bi yere. Sonra sabah oldu erkenden çıkmam lazım, ne kadar yüzsüzde olsa heralde tanımadığı birinin evinde tanıdığı insan gittikten sonra durmak istemez diyerek uyandırayım dedim. Uyandırmasaydım keşke.

"İyi oldu uyandırdığın dur bekle elimi yüzümü yıkayayım çıkalım" dedi. Oturdum koltuğa bekliyorum bende. Bir yandan da otobüse yetişicem nasıl gitsem diye düşünüyorum. On dakika sonra geri geldi. Önümde diz çöktü, kafasını yine kucağıma koydu (bi kucak durumu var ya hatunun anlamadım gitti) , ne yapıyor diye bakıyorum bende. Sonra kafasını kaldırdı iğrenç bi gülümsemeyle suratıma baktı arkasından tişörtümü kaldırmaya çalıştı;

"egh öghk şey bayan marjinal napıyorsun?" demeye çalıştım ama aslında diyemedim. Elini pantolonumun düğmesine attığı anda bana dank etti durum ayağa kalktım.

"Şey otobüsü kaçırıcam ben gitmem lazım geliyor musun?" çantamı aldım o sırada salonun kapısına doğru yöneldim o hala dizlerinin üstüne çökmüş reddedilmenin şaşkınlığı içerisinde bana bakıyor. Neyse o da aldı çantasını ve çıktık evden. Yolda bi gr bişey konuşmadık ben taksiye atladım hadi görüşürüz dedim kaçtım. Arkama bakmadan kaçtım hemde. Sonra nasıl oluyorsa benim ne orospluğum kaldı ne ikiyüzlülüğüm sanki gel ben sana vericem dedim hahaha. Hey allam bak yine sinirlendim anlatırken de..

Ben şimdi bunu niye anlattım? Benim gerzek bi özelliğim var hayır diyememek gibi. Özellikle de başkalarından ziyade kendime hayır diyemem. İşte bu ilk defa otokontrolümü sağladığım kendime hayır dediğim ve dolayısyla karşıdakinede hayır demiş olduğum durumdur. Alkışlanasıdır aslında ama şimdi belki siz anlamayabilirsiniz ne var alkışlanacak diyebilir, olması gereken olmuş diye düşünebilirsiniz. Ama beni biraz yakından tanısanız bunun benim için olağandışı bir hareket olduğunu anlardınız. Öyle işte paylaşayım dedim. Artık akıllandım dur demeyi hayır demeyi öğrendim.

Her ne kadar bana küfür etsede o marjinal hanfendi ben ona burdan teşekkürlerimi iletiyorum bana hayır demesini öğrettiği için=)))


7 yaz bişeyler sende:

LoLLa dedi ki...

hayir demek kesinlikle bir ayricalik dimi? :) ben de gec kesfettim gecen sene .)

bu arada bloga yazmiim dedim nolur nolmaz :)) ankaradayim ben su anda :( yazılarımdaki lanetli sehir ankara :(

Toph dedi ki...

neden lanetli yahu o kdr mı kötü orası ben biraz sevmiştim aslında orayı=) ewt bi ayrıcalık ama sonradan başını yakan laf yedirtten cinsten sanırım=))
kaç gün kaldı izmire gelmene?

LoLLa dedi ki...

ooof daha var bi donem :( okulu uzattim para basiorum ya uzattim :((

Homo Frigidus dedi ki...

benim de "evet" demeyi öğrenmem lazım bir an önce. yoksa evde kalcam :p

Toph dedi ki...

yok ya daha kalmazsın biraz daha vaktin var ama sen yinede ewt demesini öğren=)))

sake dedi ki...

yahu hayvanmış o bildiğin.
bu aynısını bi erkeğin yaptığını düşünsene!
biseksüel/lezbiyen kadın olunca bu bedava mal bulmuş gibi atlamanı gerektirmez ki...
doğru davranmışsın bence. hatta ayar versen o da gayet yerinde olurmuş

Toph dedi ki...

sake

dimi ya salak yani. Yatmadık diye onunla olay yaratıo falan sanane be beğenmedim yani her önüme gelenle yatamam ben yok öyle bişi midem kaldırmaz.

bende kendimi bu hareketimden dolayı kutluorm ztn:D