1 Ocak 2009 Perşembe

Böyle Yılbaşı Olmaz



Yılbaşına elimde saç kurutma makinasıyla girdim. Koltuğa ve halıya döktüğüm birayı kurutmaya çalışarak. Ha başarılı oldum mu oldum=) Yeni yılın ilk azarını işitmeden işlem tamamlandı=))

Şimdi benim yılım nasıl geçecek ha sorarım sana blog?


4 yaz bişeyler sende:

cesetizleri dedi ki...

senin yine iyi yeminle.
benim bloğa gel bak.. ne oldu :)

Toph dedi ki...

Gördüm gördüm=)) boşver biz blog aleminin yalnızlarıyız bu gece sanırım=)

deliyimben dedi ki...

yalnızlarınız arasında ben de varım. ona göre. ceseti de özledim baya.
ayrıca bence yılın şöyle geçecek sevgili toph; sürekli bir şeyleri berbat edip düzelteceksin sonra. başarılı olacak, sancılı ve güzel.
hmm (:

Toph dedi ki...

ayh bişeyler yapayımda berbat edeyim hiç bişey yapmamaktaniyidir sevgili deliyimben=) umarım öyle geçer=)) senin ki sancısız başarılı ve güzel geçsin umarım=)