7 Ocak 2009 Çarşamba

Aaa Mim!



Lolla
tarafından mimlenmiş bulunuyorum yeni yıldan beklentilerim nelermiş diye soruyor bana. Hmm bir düşünmek lazım tabi.

*Bir sevgili istiyorum.
*Zayfılamak istiyorum.
* K.çımı kaldırıp bisikletimi bakıma götürüp bisiklete binmek istiyorum.
*İş istiyorum
* Dgs'ye çaılşmaya başlamak istiyorum.
*Eylülde istanbul'da istediğim bi okula kayıt yaptırmak istiyorum.
* İstanbul'da ev problemi yaşamayım süper ev arkadaşlarım olsun kirası az ama güzel olan bi ev olsun istiyorum.
*Akp bu seçimlerde al aşağı edilsin istiyorum.
*Sevgili istiyorum demiş miydim? dedim sanırım o zmn az önce dediğimden ayrılıp yerine ikinci bi sevgili daha yapmak istiyorum hatta 2009 yılı içerisinde bunu 3leyebilir ve belki 4leyebiliriz bile hahahaha.
*En önemlisi şu k.ç kadar odada bütün gün pc başında olup boyuna sigara içmemek istiyorum.
*Bu evden bu odadan kurtulmak istiyorum.
*Yazın güzel bi tatil istiyorum.

Ben daha devam ederim bu böyle uzaaaar gideeeer burda keseyim en iyisi. Ve mimlicek kimseyi bulamadım şahsen herkes mimlenmiş galiba :/ Mimlenmemiş olan varsa söyleyin hemen mimlerim valla bak=)))

not: Buldum mimlenmemiş birilerini sanırım=))
noir désir ve redhead'i mimliyorum. Eğer mimlenmemişlerse tabi ben öyle gördüm en azından =))

2 yaz bişeyler sende:

Adsız dedi ki...

"Sevgili istiyorum demiş miydim? dedim sanırım o zmn az önce dediğimden ayrılıp yerine ikinci bi sevgili daha yapmak istiyorum hatta 2009 yılı içerisinde bunu 3leyebilir ve belki 4leyebiliriz bile hahahaha."
:D:D geçen sene bende böle demişdim:Dbak noldu aşık oldum lkdfsşd:D

Toph dedi ki...

ayh bende bi aşık olsam varya daha ne isterim=) ha tabi karşılıklı oladcak :D