15 Ocak 2009 Perşembe

Aaa Mim!




Sevgili
Parelize beni mimlemiş, mim konusuda yeni keşiflerimizmiş. Düşünüyorum duruyorum ne var ne yok diye çıkamıyorum işin içinden.

* İzmir'i baştan keşfediyorum bu aralar. Yeni keşiften sayılır mı bilemiyorum ama=). Şöyle ki, içinde ki barındırdığı yeni insanlarıyla beraber yeniden keşfediyorum burayı. Eskiden kocaman gelen yerler bana şimdi ufacık avucumun içi kadar geliyor. İzmir mi küçülüyor. insanları mı sığlaşıyor, yoksa ben mi çok büyüdüm bilemiyorum.

*Müzikten de yeni keşfim the cliks, son zamanlarda en çok dinlediğim gruplardan biri kendileri. Bilen bilir belki hatta yeni mi keşfettin bea sen onu diye artizlik de yapabilir sorun değil=) Rachel Yamagata var bir de. Aynı şeyleri onun içinde söyleyebilirsiniz ama evet ben yeni keşfediyorum ulen size ne =))))

*Uzun zamandır tanıdığım birini yeni keşfediyorum, daha doğrusu yeni yeni tanıyorum ve hiç anlayamıyorum kendisini. Bu yeni keşif benim için pek hayırlı olmadı doğrusu.

*Blog camiasından yeni insanlar keşfediyorum okuduğum blogların yazarlarını tanıyorum yavaş yavaş yeni keşiften sayılır mı bilemedim şimdi ? Mesela bu mimi bana yollayan parelize çok şeker bi insan kendisi. Yine redhead keza öyle=)

*Blogger olmayı da yeni keşfettim sayılır. Şu aralar beni en çok meşgul eden yerlerden biri burası. Sevdim de buraları =))

*Grey's Anatomy, House M.D, The Big Bang Theory ben bu dizileri yeni keşfettim sayılır onları da listeye dahil etmek istedim bu yüzden=))

* Bir de içki olarak cin,tonik ve sprite'ı denedim çok beğendim yeni keşfim olarak şiddetle tavsiye edilir. Ama dikkatli olun cin bu çarpıyor=))

Başka da bişi gelmedi aklıma şimdi işin zor kısmı mimlenmemiş birilerini bulup mimlemek değil mi=) Hmm o zaman ben bu mimi Camilla ve Kelebenk ' e havale ediyorum. Umarım daha önce mimlenmemişlerdir=)



1 yaz bişeyler sende:

Adsız dedi ki...

şeker insan noir désir :D tşk ederim:D