11 Ocak 2009 Pazar


Bu hafta çok sürttük evimizde oturalım haftaya abarmayalım diye konuşuyoruz ya şimdi
Rahşan'la. Dışarı çıkma bahaneleri üretmeye başladık.

Rahşan- Kızım salı çıkalım dışarı kutlama yapmamız lazım
Toph- Ne kutlaması abi ?
Rahşan- Cuma günü bana asılan çocuğa numaramı vermedim ilk defa benden numaramı isteyen birini geri çevirdim daha ne olsun.
Toph- Hahahaha doğru lan. Kutlamak lazım bunu tamam çıkıyoruz salı dışarı kutluyoruz bunu.

Aradan bikaç saat geçer msnde konuşurken aramızda yine şöyle bir diyalog gelişir.
Rahşan- Toph ya ben az önce bıdıbıdının (yeni ayrıldığı eski sevgilisi) fotoğraflarına baktım.
Toph- Eeee?
Rahşan- Bir bok hissetmedim abi ne nefret ne özlem hiç bişey sıfır yani.
Toph- E abi süper bu daha ne istiyorsun? Demek ki nefret edecek kadar da bişey hissetmiosn artık özlem duyacak kadar da dahası var mı?
Rahşan- Evet şu an çok mutluyum zaten.
Toph- O zaman salıya bunu da kutlamalıyız.
Rahşan- Hahahahaha evet ya tamam bunu da kutluyoruz.

İşte böyle sevgili blog her dışarı çıkmak için kutlama yapmak için bahaneler asla bitmez bizde=))Bir de yaşlanmışım artık bir haftada üç kere dışarı çıkmayı kaldırmadı bünyem hasta oldum. Şimdi bu durumda salıya kadar iyileşmem lazım:/

O değil de bu salağa Rahşan ismi çok yakıştı hahahahha=))))

0 yaz bişeyler sende: