9 Ocak 2009 Cuma

İzmirliler'in Şerefine.



Bu akşamda bir aksilik çıkmazsa alsancak'ta olacağım. Şu yazıyı yazana kadar dünkü ekiple beraber çıkıcağımı düşünüyordum ama bir fire verdik kendisini okşan olarak adlandıran arkadaşım gelemeyecekmiş. Rahşanla ikimiz kaldık bakalım. Eğer bende para sorunsalımı halledersem çıkabileceğim. Anneme iyi davranıyorum o yüzden şimdi. Yemek yardımını falan fazlasıyla yapacağım şu yazıyı yazdıktan sonra=)) Arkasından son darbeyi vurup şımarıp para isteyeceğim şans dileyin bana:D


Dünkü yazıma gelen yorumlardan anladım ki blog aleminde izmirliler baya bi fazla=) Bu akşam çıkabilirsem eğer bütün izmirli blog ahalisi için içeceğim biralarımı=)) Aslında bütün blog camiası için içeceğim ama izmirliler için ayrı =) Bira içmek istemiyorum açıkçası bu gece, çünkü ne zaman bira içsem uykumdan uyanıp kana kana su içiyorum hiç hoş değil. Neyse öyle işte.

Şimdi ben annemin gözüne girmek için çorba yapmaya gidiyorum=))

11 yaz bişeyler sende:

Mrs Baros dedi ki...

bira içme zaten
bira = çiş
lol

deliyimben dedi ki...

şerefe (:

LoLLa dedi ki...

eheuehe yaptin mi corbayi ;)
sen benim için bi baileysCoffe iç yaw :D

Toph dedi ki...

Mrs.Baros
bira içmedim zaten sanada sölediğim gibi bu gece vokta gecesi yaptım çiş miş yok lol

deliyimben
hepimize şerefe=))

Lolla

yapmam mı çorbayı be yaptımda dışarı çıktım öle :D baileysCoffe içmedimde votka elma içtim olmaz mı:D

LoLLa dedi ki...

olmazZzz :)))
benim fikrim daha iyi :)))
sen bana vanillaVodka ben sana baileysCoffe ismarlicam karar verildi :)))

Toph dedi ki...

Tamam gel de izmire ısmarlarız artık napalım:D

LoLLa dedi ki...

:))) eheueh brz gec oldu ama anca gelebildim finaller etc :)
temeeem sozunu unutma :)

loves .)

Toph dedi ki...

unutmam sen gel beni bul izmirde ısmarlıcam:D

Adsız dedi ki...

istanbullu izmirliler kimliğini taşıyorum.

daha yeni keşfetmemee rağmen, kaldırıyorum kadehimi, çan çin.

sonrada basıyorum, çocukluğumuzda teyplerden birinin play tuşuma..
vuhuu
kim geldi dersin
sezen aksu.
kalbim egede kaldı.
beğenmessen mesela,
izmir'in kavaklarını da çalabilirim sana.

Toph dedi ki...

beğendim beğendim sezen aksu iyidir candır severiz kalbim ege de kaldı hele başkadır=))

khaos dedi ki...

Ah.. kaçırmışım bunu.. tuh:(