9 Ocak 2009 Cuma



Ben böyle hani göz çapkını derler ya bazılarına onlardanım işte. Bakarım beğenirim, sonra bi yavşasam diye içimden geçiririm ama gel gör ki beceremem. Şimdi bir de buraya böyle yazıyorum diye beni harbiden bi bok zannedenler varsa bu çapkın be tam sevgilisini aldatan cinsten diye düşünen varsa yanılıyor. Öyle bir dedikodu duyan olursa da külliyhen yalan. Benim sevgilim olsun birde böyle çok hoşlanayım hele bir de aşık olayım falan süt dökmüş kedi gibiyimdir. İlgimle bunaltırım daraltırım zorla kaçırırım o derece yani. Aldanmayın benim öyle aman yavşadım demelerime falan yani cici kızım ben=)))))



5 yaz bişeyler sende:

deliyimben dedi ki...

zaten çapkın olan insan bir şeyler hissettiği zaman adam gibi ilişki yürütebilir. gözü doymuştur, dışarda içinde kalan hiçbir şey yoktur. sevgilisine odaklanabilir.
çapkın kızsan cici kızsındır. bak ben çok çapkınım ama aşık olacak birini bulsam evinin direği de olurum =)

Mrs. Baros dedi ki...

=P

illegalizma dedi ki...

Owww.... Toph bende de sevgili bulamama sendromu vars.. :) aslında şu sıralar gündemimde bi kız var dehşet güzel bir de ağır tavırları var mest oluyorum ama sanki dengesiz gibi yogun ilgime mesajlarıma falan cevap yazma özürlü tipimde kayık deil anlamadım ne iş ne ayak :)Bende serserinin tekiyim hani tek gecelik ilişkiler aşksız yavan ilişkiler egoizm sadizm falan ama o kızla tanıştıgımdan beridir telefonumdaki bütün kırıkları sildim hele şu sıralar içimde uyuyan manevi devi uynadırmışım bu kadar etkili olurmu yafs.. Aşıkmı oluyorum nedir.. ( ZANNımca yine karşılıksız olacak :'( smırf smırf

Camilla dedi ki...

ben de ciciyim artık(:

Toph dedi ki...

hepimiz ciciyiz camilla:P