11 Ocak 2009 Pazar

Çek Çek Nereye Kadar?



Hard diskim patladı patlayacak diye dvd aldım dizileri filmleri dvdye çekiyorum. Ya ne zahmetli ne bitmez işmiş bu be. Daha bi gr rahatlama olmadı hard diskte hala C de D de sonuna kadar dolu gözüküyor nerdeyse.


Kafayı kırmışım izlemediğim indirmediğim dizi kalmamış. Bir de saçma sapan bir biçimde her tarafa dağılmış tek bir yerde de toplayamamışım doğru düzgün. Bi emule da gelenlerde bi D nin içinde diziler kısmında bi torrentde gelenlerde falan. Bir de onları düzenlemekle uğraşıyorum. Ondan sonra çekiyorum dvdye. İşin bok tarafı yetmeyecek dvdler hepsini çekmeye :/

Sinir olduğum bir diğer durum ise dvd de kalan 270 mb alanlar. Dizilerin bi bölümü en az 350 mb olduğundan açıkta kalıyor. O kadar dvdde toplasan bi sezon daha koyarsın ama gel gör ki yapamıyorsun işte. Öyle boş kalıyor.

Neyse ben geri döneyim işime. Yoksa bitmez birkaç gün daha:/


1 yaz bişeyler sende:

delirdimmi dedi ki...

Sen iyisi mi bir harici disk al! ;)