4 Ocak 2009 Pazar

İlk Mim


İlk kez Camilla tarafından mimlenmiş bulunmaktayım. Bunun kuralı falan nedir bilmiyorum ben.
Neyse bu testi yapıyormuşuz sanırım sonrada buraya çıkan sonucu koyuyoruz. Testin adı da başkaları sizin hakkınızda ne düşünüyor. Bana çıkan sonuç şu;

Eğlenceli

İnsanlar sizi canlı, neşeli, hayat dolu, çekici, kabiliyetli, ve herzaman ilgi çekici bulurlar. Dikkatleri üzerinizde toplarsınız. Hiç bir zaman aşırıya kaçmazsınız. Aynı zamanda mütevazi, iyi, anlayışlı ve etrafındakilere neşe veren biri olarak algılanırsınız. Birçoğu sizi akıllı, yetenekli ve aynı zamanda mütevazi bulur. Siz hemen ve kolayca arkadaş edinemeyebilirisiniz ama daimi ve güçlü ilişkiler kurmak konusunda üstünüze yoktur. Sizin birine güvenmeniz ve onu benimsemeniz hayli zaman alacaktır ama bir kere güvendikten sonra asla kimseyi yarı yolda bırakmazsınız.


Özellikle son cümleler çok doğru. İlk cümleler için birşey diyemeyeceğim emin değilim=)) Şimdi benimde birilerini mimlemem gerekiyor sanırım değil mi? Ben Lolla ve eğer mimlenmemişse Cesetizleri ni mimliyorum o zaman=)

Sanırım ilk mimimden alnımın akıyla çıktım:P



4 yaz bişeyler sende:

cesetizleri dedi ki...

yarın yazacağımmm. şimdiden heyecan yaptım.

Toph dedi ki...

euheue peki=) bende heyecanlandım ilk defa birilerini mimledim diye=)))

deliyimben dedi ki...

bir adet mim de deli'den var (:

Toph dedi ki...

ee hani nerde görmedim ben:/