21 Ocak 2009 Çarşamba

Gece.



Bugün yine her zaman gittiğimiz yerdeydik arkadaşlarımla beraber. Herşey normaldi ilk başta. Birkaç bira içtik falan. Tam önümde çocuğun biri bütün gece kesip kesip gitti beni=)) Anca o kadar olur ztn gerisi gelmez hep.


O çocuklar masadan kalktı iki tane tikky diyebilceğimiz hatunlar geldi. Biri ki benim nette konuştuğum birine aşırı derecede benziyordu. Acaba o mu değil mi diye sürekli baktım durdum ne yalan söleyim. Kızda baktı etti. Bir ara tuvalette karşılaştık. Benim ona bakmamdan rahatısz mı oldu artık yoksa hoşuna mı gitti nedir bilinmez göz göze geldik yine, hemen gözlerini kaçırıp çıktı tuvalleten. Masaya gidince yine tam karşıma denk geliyordu. Arkadaşını siper edip bakmaya devam etti, bense safım hala acaba o kız mı diye baktım yoksa bakmam yani=)). Sonra kalkıp gittiler zaten.

Arkadaşımla aynı yerde oturuyoruz genelde hatta genelde değil hep 12:15 vapuruyla geçeriz karşıya. Saatte yakllaşıyordu. Hadi dedim kalkalım yok gitmeyelim de öyle de böyle de . Valla dedim bizimkiler kızıyorlar ister gel ister gelme ben gidiyorum, ve de kalktım gittim yani. Biraz atışmış bile olabiliriz aslında ben sade biçimde anlatıyorum şimdi. Normalde cuma günüde planımız var şimdi ne olur bilemem. Çünkü ben kalktım gittim vapura bindim o gelmedi. Neyse yakın zamanda öğreniriz.

Az öncede nette konuştuğum kız online oldu, dedim senin izmirde olma gibi bi durumun var mı yok falan dedi. Demek ki aşırı derecede ona benzeyen birini kesmişim gece boyunca hahhaa=) Banane canım kızda beni kesti ama ben napayım:P

Öyle bi geceydi blög işte. Bir de biri var ki benim blogumu okuyup özenip kendine blog açan ama baa okutmayan ne desem bilemiyorum ona burdan. Sevgiler saygılar diyip bitiriyorum bu saçma yazıyıda burda=))


0 yaz bişeyler sende: