3 Ocak 2009 Cumartesi

Hadise - Düm Tek Tek



Herkes fikrini söyledi, birşeyler yazdı. Ben de yazacağım banane:P

Şaka bir yana fikrimi söyleyeyim dedim. Bu şarkı benim içime çok sindi. Sertab'ın şarkısı kadar sindi bile diyebilirim. Bir kere kadın güzel görsellikte son noktada kendisi. Şarkıda kıpır kıpır birşey dilede dolanıyor hemen. Heyecanlandırıyor insanı (en azından ben heyecanlandım).

Trt de yayınlanan bir sahne şovu olacağını sanmıyorum. Orda çok sadeydi, ama yarışma gecesi güzel bir sahne şovu olacağından eminim. Kadında ses var, görsellik var sahneyede ayrı bir yakışıyor zaten daha ne olsun yani. Eurovizyon gibi bir yarışma için de yeterli bunlar. İlk 3'e rahat gireriz bence acaip politik oyunlar dönmezse tabi.

Soad varken şansı yok Hadise'nin diyenlerede katılmıyorum şahsen. Soad eurovizyona çok hitap eden bi grup deil bence. Lordi kazandı diye hep o tarz kazanıcakmış gibi birşey yok. Lordi'de de sahne şovu etkiliydi herşeyden öte. Soad'ın öyle bir sahne şovu yapabilceğini sanmam. Bence Soad'ın önünde yer alırız. Hem ayrıca ben o adamları da oldum olası sevemedim. Tabi söyleyecekleri parçayla politik mesajlar vermeye kalkacaklar yanılmıyorsam alırlarsa ordan alırlar puanları diye düşünüyorum.

Neyse sonuç itibariyle, Sertab Erener'den bu yana ilk defa eurovizyonu heyecanla izleyeceğim sanırım. Hala dinlemeyenler vardır belki diye şarkıyıda koyuyorum buraya. Hadi bakalım başarılar Hadise'ye=))





6 yaz bişeyler sende:

DIAGONAL dedi ki...

valla bende çok beğendim kıpır kıpır bi müzik derece olabilirmi? neden olmasın ama olmazsada napalım dinler dinler haydeee eller havaya der dans ederiz :D

Toph dedi ki...

orası kesin canım derece alsın ya da almasın bu yaz bu şarkıyla eller havaya yapacağız :D

noir désir dedi ki...

yarışma ztn mzk adı altında siyaset platformu yaf balkan ülkeleri hep birbirni destekliyor ayrca soad varken hadisenin şansı baya düşük 1.lik konusunda..ama sankim derece yapacağız..dediğin gibi çok dile dolann bi şarkı ses var,görüntü war rimirimiley gibi de değil:D

Toph dedi ki...

valla ben umutluyum ya bi de bu dinlediğimzi asıl şarkı deilmiş alt yapıların tamamını kullanmamışlr çalınmasın die=) soad'ı oldum olası sevmedim ben dediğim gibi pek eurovizyon'a uyacak yapılarıda yok onların biz daha şanslıyız bence=) herşeyden öte hadise bu yani güzel kadın:D

noir désir dedi ki...

:D evet.soad eurovizyona uymuyo doru gerçi geçen lordi kazandı millet değişiklik arıyo.ama sanmıormki soad ın sahne şovu onların ki gibi olur.birde siyasi içerikli yaparlarsa o şovu hiç hoş olmaz.umarım dediğin gibi olurda hadise kazanır =)

Toph dedi ki...

lordi maskelerle fln çıktı onlar dediğin gibi millet değişkilik arıyordu soad onu yapmaz onlar siyasi oyunlar yapar=)