19 Haziran 2009 Cuma

İzmir'de Bir Capon


Bildiğiniz gibi capon hatun izmir semalarında bu aralar. İzmir erkeklerini keşfetmekle meşgul. Kendiside blogunda az biraz bahsetmiş benle buluştuğundan ettiğinden falan. Yalan yok tehdit ettim kötü şeyler yazamazsın dedim. Sana verdiğim hediyeyi halka açıklarım dedim. O da korktu pek fazla bişey yazmıyor, yazamıyor.

Biliyorum çünkü başlayacak yok izmir kızları güzel dedilerde yok bi içim su dedilerde geldik gördük izmirli karı olan tophu bi boka benzemiyor yazacak. Sırf kıskançlığından. Şaka bi yana kendisi hem iyi hem kötü bir zamana denk geldi. Şöyle ki havalar çok sıcak gündüz bayılıyorsun evden dışarı çıkmıyorsun akşamda çıkmak için para lazım o da bende mevcut değil. Ama bir yandan da izmirin en güzel zamanları akşamları bile dışarı çıkılamayacak kadar sıcak olmadığı zamanlar. Kordon da çimlere oturup muhabbet etme içme zamanları. Ben kendisini pek gezdiremedim ama ona öyle bi hediye verdim ki sanırım bu ona bütün izmir günleri boyunca yetecektir.


İnatla söylüyorum ona kaydını buraya aldır kızım burda yaşa ankarada yaşanmaz diye ama. Tabi gördü izmirin güzelliğini ben burda okuyamam olmaz diyor. Neyse okul bitince bekliyoruz artık. Fahri izmirli olacak o da yakında ben eminim. Burda geçirdiği zamanlar egenin diğer kıyısında geçirdiği zamanlardan daha güzel olacağından şüphem yok.


Gördüğünüz üzere misafirperveriz başka blogçularıda buralarda görmek isteriz. Zaten bi gelen bi daha gitmek istemiyor belirteyim. Tabi capon gibi sizinde böyle güzel zamanlara denk getirmeniz lazım gelişinizi.


Şimdilik hoşçakalın diyorum. Herhalde akşam ben arkadaşlarım ve capon alsancak taraflarında oluruz sürekli gittiğim burda da adını yazmadan yazdığım mekanı göstereyim ona diyorum.

2 yaz bişeyler sende:

Toph dedi ki...

hahah o okuyunca anlar önemli olan o:D

yejades dedi ki...

Allam yareebbbimm.... :D topum..! :D capona buradan sevgilier saygılar...