9 Nisan 2009 Perşembe

Erkek Olsaydım (mim)

Forsaken beni mimlemişti. Hemen yazamadım kusura bakmasın=). Tam ne yazsam nasıl yazsam diye düşünürken bir mimde nehirselden geldi=) O ödül olduğu için onu sona saklayarak erkek olsaydım mimiyle başlayacağım.

Şimdi ben erkek olsam en birinci yapacağım hareket, ayakta işemenin zevkine varıp üstüne bir de işerken adımı yazardım. Adım da arda olurdu kesin. Bir kere yakışıklı bi adam olmazdım ben ama karizması bir hayli yüksek bir adam olurdum kesin. Kız konularında öküz, odun tipli adamlardan olmazdım karşımdakine kendini değerli hissetiricek kadar hassas,romantik ama yeri gelincede maço bir adam olurdum. Herşey dengeli olacak. Bir de gizemli bir tarafım olurdu ki zaten benim karizmamı yüksek tutan da bu olurdu. Erkek olsaydım iddia ediyorum isteyip de tavlayamayacağım kadın olmazdı benim.Hmm başka ne olurdu diye düşünüyorum da klasik herkesin yazdığı gibi sabahlara kadar sürterdim olayını özellikle yapmak istemem çünkü bilmediğim bişey değil. Onun yerine askerlik anılarını sürekli anlatmanın ne demek olduğunu anlamaya çalışrdım. Askerden dönünce neden sürekli olarak o anılardan bahsedildiğini büyük ihtimalle kendim de yapınca anlardım. Erkek olmanın verdiği bir getiri olsa gerek. Sünnetide bana soracak olsalar yaptırmazdım ama sormayacaklarına göre şen şakrak eğlenceli düğünlü dernekli pipi kesme merasimi bana da yapılırdı. Sanırım buna anlam veremezdim. Neden pipimden bir parça gidince erkek olduğumu anlamazdım. Birde ben boyum uzun olursa basketbolcu ortalama bi boyum olursada kesin futbolcu olurdum. Her iki sporu yapmayı şimdi bile seviyorum zaten bir de düşünün erkek olunca nasıl seveceğimi. Fanatik, holigan falan olup maçlarda küfür ederek rahatlayacağımı sanmıyorum ama. Ha bir de şey var arabada koltuğun altına koyacağım levyeyi bir gün cidden kullanırdım. Artist bir şekilde yolun kenarına çekip arabayı, el frenini sert bir şekilde çektikten sonra, levyeyi alıp en sinirli ve artist şekille arabadan iner ve diğer adamı döverdim. Dayak yeme ihtimalim olduğunu sanmıyorum. Sevişme konusunda da kadınların arasında efsane olurdum kesin. O kadar eminim. Ha pisuvara işeme meseleside var bak. Sıra beklemek yok kapı kitlemek yok gir içeri dal aç fermuarı çıkar pipiyi işe, salla çek fermuarı çık git oh bee:D Güzel bir deneyim olurdu kesin. Sanırım erkek olsam bunları yapardım şu anda aklıma başka bişey gelmiyor. Bir gün efsanevi bir çocuk duyarsanız, yakışıklı olmayan ama karizması yüksek, sporcu ve kadınlar arasında kulaktan kulağa yayılan biriyse bilin ki o benim ya kardeşimdir ya da yeminimi bozup doğurduğum çocuktur hahaha:D Bu mim claire de lune ve lasombraya paslıyorum. Eğer mimlenmemişlerse onlardan duyalım bir de erkek olsalar naparlarmış.

Şimdi geçelim diğer mime. Bu ödül olayı sanırım kaç kişiye veriliyor, noluyor pek bilmiyorum ben. Belirli bir sayısı varsa kusura bakmayın. Ayrıca seçmekte zorlanıyorum çünkü takip ettiğim her blogu severek okuyorum ben. Ödüllerime gelince;


HISWALT
Antiparadigma
Dominatrix
ESTHER'in KAZANI
Babe
PuCCa GüNLüK
Missipipi

adlı bloglara veriyorum. Tepe tepe kullanın efenim=))

9 yaz bişeyler sende:

Dominatrix dedi ki...

ahaha simardim sevindim, azcik da moral oldu sanki:D seviorum seni bobeeem!

Toph dedi ki...

şımar hakkındır kuzum =))
ben sizleri şımartmak için varım hahaha=))

Missipipi dedi ki...

saol böbeem ama yazmicam çünküm yazılmışı var bende :D

babegazelle dedi ki...

saol beybi ödül için ben de yazdım artıkın :Do sünnet konusunda katılıorum olmam lan bi kere edilmişini gördüm acıdım bebeye lan dedim demek bu yüzden çok kıymetli ahahah

Toph dedi ki...

missipipi

peki kuzum=))

babegazelle

sende yazmışsın madem sağlık olsun o zmn=) ya bilemiorm neden o kdr kıymetli olduğunu yani o acı bi regl sancısı bi doğum sancısı kadar fazla olmasa gerek bu kadar abartılacak bişey değil bence=)))

Esther dedi ki...

ahh ok şimdi anladım :D daha önce de ödüllendirmişlerdi beni :D nerde bunun hediye paketi die söylenmiştim cık cık cık :D

neyse çok teşekkürler bebeğim ;) şimdi ne yapmam gerekiyor? kimselere vermem ben ödüllerimi

Toph dedi ki...

hahah verme anacım zaten kime ödül verdiysem ya yazmış yada prensip olarak vermio ödül kimseye hahaha iyi seçmişim aradan sizi:D

Forsaken dedi ki...

ödül için pek teşekkür eder, ödülümü aldığım gibi koşa koşa erzuruma giderim :P

Sünet olun bu arada yahu bol bol hediye veriyolar, gezdiriyolar küçük padişah gibi giydirip, bir de böyle herşey ortada havadar geziniyosun bir hafta tiril tiril alttan esiyor ahaha :D

LoLLa dedi ki...

:))) ayakta iseyip isim yazma olayina bayildimm :)) keske erkek olaydik he :D

mmuucckkkk