22 Nisan 2009 Çarşamba

Asosyal


Geçen gece yeni insanlarla tanıştım. İstanbul'dan bir arkadaşım gelmişti. Gitmeden önce son birkez görüşmek için alsancağa gittim. Doğal olarak birkaç arkadaşıyla falanda buluştuk son kez görüşücem muhabbetine. Bu gibi durumlarda çok çekingen bir insan olurum. Kalabalık masada iki kişiden fazlasını tanımıyorsam eyvah ki ne eyvah durumları yaşarım.

Ge.en günde böyle zamanlardan biriydi. İstanbul'dan gelen arkadaşımın arkadaşlarının yanına gittik oturduk. Bir bira söyledim hemen kendime. Çünkü insanlarla iletişim kurmam için birkaç bira içmem gerekiyor. Özellikle ilk birayı bitirene kadar elimi ayağmı nereye koyacağımı bilemem. Suratımda salak bir sırıtma olur. O gerzek sırıtışımla insanların yüzüne bakarım onlar konuşurken sonra onlar bana geri bakmadan çekerim gözlerimi hemen, göz temasından kaçınırım. İşte o günde böyle başladı. Ben ortamdaki muhabbeti dahil olmadan sessizce dinlerken, bir ara suskunluk olduğunda karşımdaki kız bunu fırsat bilip " ee toph sen neler yaparsın" dedi. Arghh. "ı şey ben işte okulu bitirdim buralıyım öyle evde oturuyorum işsizim falan filan" klasikleşmiş cümlemi yapıştırdım. Normalde benimde ona sen naparsın dememden sonra konuşma orda bitmeli ve o da arkadaşlarıyla konuşmaya devam etmeliydi. Ama öyle olmadı beni konuşturdu sorular sordu, masada ayrı bir muhabbet dönerken biz ikimiz konuşmaya başladık. Bir anda çenem açıldı( içtiğim biraların da etkisi var tabi) laf lafı açtı derken koyu muhabbete giriştik. Tam o sırada benim arkadaşım gitmem lazım ben dedi. Normalde ayrı yerlere gidiyorduk ama hani o gidince masada tanıdığım insan kalmayacağından bende çantamı falan toparladım bira parası çıkardım cebimden gitmeye hazırlanıyordum ki gitme sen neden gidiyorsun bizle takıl dediler. Ik mık dediysemde ilk önce ulan Toph nolacak be yemezler ya seni kır şu asosyalliğini at çekingenliğini üstünden takıl vaktin var iznin var daha ne. Ve eve gitmedim.

Hayatımda hiç böyle birşey yapmamıştım. Çok sevimli insanlardı ama onlar o kadar sıcak olmasalar bana karşı yapamazdım da belki ama bütün geceyi onlarla geçirdim. Kordonda çimlerde içki içtim, ordan kalkıp onların evine gittim falan güzel bi gece oldu. Sonrada beni evime bıraktılar. Ha tek kötü yanı aralarında bi çocuk vardı bana asılma eğilimi içerisindeydi, ha hakkını yemeyeyim öyle öküz gibi asılıp rahatsız etmedi ama herkese telefonumu verirken doğal olarak ona da verdim de vermeseydim iyi olacaktı. Beni eve bırakan kişilerden biri de bu çocuktu. Yolda niyetini açıkça belli etti derken can alıcı soruyu sordu erkek arkın var mı? (daha önce yaptığım salaklıklar aklıma salisede geldi ve hemen saniyesinden yanıtladım sorusunu) evet var! Biraz olsun hayatımı kurtarır sandım bu cevap, aslında öylede oldu ama işte alkolünde etkisiyle bizim kapının önünde en son bana iyigeceler öpücüğü( amerikan filmleri klasiği işte) vermeye kalktı ama ben onu da iyi bir manevrayla savuşturmayı başardım. Sağ salim evime girdim. Tek sorun ertesi gün sürekli aramasıydı argh!! Açmadım tabi.

Neyse beni bu arkadaşlar çok sevmiş olacaklar ki bugünde çağırdılar dışarı yine gittim yanlarına bende onları çok sevdim çünkü. Böyle sosyalleşmek o kadar da kötü birşey değilmiş aslında güzel oldu sevdim bu işi. Neyse okuyucu bu asosyal blog yazarı ilk defa böyle bi sosyalleşmenin heyecanını yaşıyor seninle paylaşmak istedi budur yani=))

5 yaz bişeyler sende:

SarhoşKedi dedi ki...

ya biri de beni çıkarsın evden ya, bu güzelim havalarda eve tıkılıyorum... arkadaşlarımdan hayır yok ki! yeni çevre lazım gibi sanki.

ne güzel etmişsin de oturmuşsun onlarla toph. benim de kırmam lazım kabuğumu senin gibi. (:

Toph dedi ki...

Valla bir kaç alkole bakıo aslında olay=) sende yapabilirsin:D

Havalarda süper hakikaten eve tıkılı kalmamak lazım=))

Toph dedi ki...

İşte o medeni cesarete biz tek kelimeyle sadece alkol diyoruz:D alkol sen neler yaptırırsın insana:D

victoria dedi ki...

yazı ilerledikçe aha aynı ben lan diye diye sonuna geldim ama daha bu sabah hastaneye gittim ve kadın bana depresyon hapları felan verdi gönderdi tanrımm :D

Toph dedi ki...

bende gitsem doktora falan banada yazar kesin depresyon haplarından:D bi başlarım bi daha bırakamam die girmiorm:D