4 Şubat 2009 Çarşamba

Mozaşist!!



Converse'den cırt cırtlı ayakkabı almıştım geçen ay. Çok beğendim ama tek numarası vardı (öküz gibin ayaklarım var) normalde bi numara küçük giydim denedim hah dedim oldu giyerim ben bunu. Sonra aldım ettim gel gör ki vurdu ayağımı geri götürdüm almadılar elimde kaldı ( salaklık bende tabi).


Bayadır giymiyordum dedim öyle yada böyle giyilip eskitilcek bu ayakkabı illa ki bi yerden sonra alışır ayağım ve dün giydim. Yine vurdu baya bi küçük parmağım su topladı falan. Bugünde parmağımı anneme gösteriyorum bak uf oldu falan diyorum. Kendisi gayet soğuk bi şekilde almayacaktın o zaman giyilip eskitelecek o ayakkabı ben o kadar para verdim falan dedi. Bende işi geyiğe vuracam ya uzatmışım ayağımı anne ya ne güzel ayaklarım değil mi falan diyorum. Kendisi beni benden alan cümleyi patlattı o anda;

-Ne o sende mi enişten gibi ayak mozaşisti oldun!!

Ahahaha yarıldım bir on dakika kadar kendime gelemedim. Ne var be ne dedim mozaşist değil miydi o falan dese de annem beni benden aldı yani. Anlayacağınız üzere kendisi fetişist misin demeye çalışıyor ama gel gör ki mozaşist diyerek bu durumla alakası olmayan mazoşist sözcüğünü dile getirmeye çalışıyor ama o da olamıyor yani.

Ayh yarıldım koptum bi fena oldum annemde olmasa ben ne yaparım kime gülerim=)))

8 yaz bişeyler sende:

LoLLa dedi ki...

eeeehuuuueueebdjidcmlcdsnx

eheueheueheueheeueeueheuehe baaak yaa nasssi dalga geciiii he dayak yicen bi gun ben de kurtaramicam seni eheueheu ayh cok guldum heee

ben dedim sana dun cikar da yuru deyu ama dinlemedin :)))

kıyamam yaw :(

eheueheu superAnne :))

quezovercoatl dedi ki...

eniştenin kirli çamaşırları da ortaya dökülmüş oldu bu postla :p

Toph dedi ki...

Lolla
Ayh annem nerden bulucak da blogumu okucakta hahaha bişi olmaz ben deşifre etmeye devam edicem aklıma geldikçe=))))

Homo frigidus

Ya orda mozaşiste takılman lazımdı valla senin beynin bi farklı çalışıo ben bunu yazılarında da görüyorum :D
neyse aramızda sır olarak kalsın bu durum şşş=)))

gribulut dedi ki...

vala her eve lazım böyle anne :)

LoLLa dedi ki...

gidiom ben aq sims2 oynicam :))

oyunu birlestiripte oku :))))))
ulama yap yaneee :))))

eheuehe pek eglendim bunu yayinla :)

mmmuucckk bebeeeem

Toph dedi ki...

Lolla alem kadınsın valla hahaha okudum senin dediğin gibi güzel oluomuş :D

osuruktanteyyare dedi ki...

ahaha o yine ii bizim bi ark formasyon diceene masturbasyon demişti rezil yaa
he bide konvers dediin ayakkabı açılır yaa kocaman oluo giydikçe

Toph dedi ki...

deri ya açılmayabilir die korkuorm :/
arkadaşınında maşallahı varmış :D