20 Aralık 2008 Cumartesi

Dün gittim iş görüşmesine sabahın köründe. Kalkmak benim için çok zor oldu yıllardır erken kalkmayan bri olarak. Adam ben acentalarımla görüşüp randevu ayarlayacağım edmek için ayağına çağırmış meğersem. İki dakika bile durmadım. Cv'imi getirdim dedim bende var aslında bayadır da duruyor dedi. Bu ne demek be şimdi? Neyse umrumda değil. Hevesim kaçtı zaten iş güç olaylarından. Bu seneyide böyle bitirip seneye okumaya devam etmeyi planlıyorum.

Eve geldim doğal olarak bi saat içinde falan. Anneminde eski lise arkadaşları kahvaltıya gelmişler. Yine bir günün bir toplaşmanın içinde buldum kendimi. Bir ara annem bana bok atan birşey söyledi hatırlamıyorum şimdi tam olarak. Bende kendimi savunucam ya ama dedim ben 4.sınıfta başlamıştım tek başına sabah kalkıp kahvaltımı yapıp saçımı örüp okula gitmeye dedim. Z. teyze atladı konuş kızım konuş bu gaddar kadının sana neler çektirdiğini arkandayım ben. Gözümün önünde neler yapıyordu sana da bişi dediğimizde sen sus diyordu falan dedi. Allam bi mest oldum biri arka çıkınca o an öpesim geldi Z. teyzeyi yapışıcaktım valla utanmasam kucağına oturup sev beni falan diyecektim=) Annemde güldü baya bu duruma napalım dedi o bizim ilkimizdi bilmiyorduk falan gibi bişeyler geveledi ağzında.

Sonra o lise arkadaşları gitti şu an ki konken grubunda ki bi arkadaşı geldi. Yılbaşı programı yapıyorlar. Nereye gitsek ne yapsak falan diyolar. Annemde organizatör ruhu var ya dur dedi bir otel var ben bi onu arayayım. Neyse aradı falan kadında mail adresinizi verin yılbaşı programını oraya gönderelim demiş. Annemde verdi mail adresini. Bekliyoruz gelen bi mail yok ortada. Sonra dayanamadı bi daha arayacağım ben dedi. Susturdu herkesi aradı bir daha. Bi beş saniye sonra "az önce ben sizi aramıştımda ıı şey alo alo, aaa teleksretermiş be" deyiverince biz koptuk tabi dolayısıyla yerlerdeyiz teyzemle falan birbirimiz döverek falan gülüyoruz o derece yarıldık. Aradan bi on saniye geçti yine susturuyor bizi çalıyor falan diyor. Sustuk bizde bekliyoruz.
"aloo aa şey ben az önce yılbaşı programınız için aramıştım, e evet tamam bağlayın bekliyorum."
" alo ben az önce aramıştımda,ha ne belediye mi?" çat kapattı telefonu. Biz bir daha yarıldık teleksretere konuşmasından daha vahim ne olabilir diye düşünürken otel yerine belediyeyi aramış bir de az önce aradım ya falan diye sinirleniyor ordan oraya bağlıyorlar diye kızıyor. Ah annem ah o saçma iş görüşmesi sonrası ne iyi geldi bu potların bana iyi güldürdün beni, teyzemi arkadaşını. Allahta seni güldürsün emi=) Aklıma geldikçe yarılıyorum hala.

Sonuçta hiç bir otele gitmemeye karar vermişler pahallı gelmiş hepsi. Eee etiniz ne budunuz ne 4-5 yıldızlı otellerin fiyatlarının ne kadar olmasını bekliyorsunuz ki? Eve hapsoldular yine bu yılbaşında da her zaman ki gibi=)) Bende herhalde çalışıcam bu yılbaşında. Daha belli değil ama bir günlük bir iş yapabilirim bilemiyorum.

Dünüm de böyle geçti sevgili blog=))

0 yaz bişeyler sende: