13 Aralık 2009 Pazar

Takip Ettiğim, İzlediğim Diziler

Altuğ'nun twitter da bana dizikopat demesinden sonra bloga izlediğin dizileri yazsana çağrısına cevap vererek listemi açıklıyorum.

Şimdi altta sıraladıklarım pcde olanlar ve genel olarak takip ettiklerim. Bir çoğu her hafta merakla bekleyip indirip izlediğim yada biriktirip bir çırpıda izlediği diziler.

*Bones ( Artık Bones'la Booth arasında ne olacaksa olsun sıkılmaya başladım)
*Brothers & Sisters ( Altyazıları çıkmadığı için yarım bırakmıştım ama ingilizce altyazılı izlemeye devam ediyorum.)
*Castle ( Bence kesinlikle izlenmesi gerekiyor. Ama bunun da altyazıları çok geç geliyor.)
*Dollhouse ( Bitirilmesi karşı çekilen final bölümünü izledikten sonra ikinci sezona kendimi veremedim tam anlamıyla indiriyorum ama sürekli izlemiyorum.)
*Flashforward (Herkes Lost'un varisi diyor bence alakası yok. Lost'un varisi diye düşündüklerinden midir nedir çok eleştiriliyor ama ben severek izliyorum çevreme de tavsiye ediyorum.)
*Fringe ( Bitecek söylentisi dolanıyor valla çok üzülürüm. Kanal yetkililerine sesleniyorum burdan sakın bitirmeyin diziyi!)
*Gossip Girl ( Arada izleyecek bişey bulamadığım da biriktiriyorum bölümleri sonra art arda izliyorum çerez niyetine)
*Grey's Anatomy (Bunu az çok herkes biliyor zaten blogda da genelde en çok bahsettiğim dizi bu. Oturup ağlıyorum nerdeyse her bölümünde)
*House ( Doktorun House olsun ister misin deseler ne cevap veririm bilemiyorum. Adam iyi doktor olduğu kadar da sinir bozucu. Ama biz onu öyle seviyoruz.)
*How I Met Your Mother ( Bunu da biriktiriyorum art arda izleyeceğim)
*Lie To Me (İlginç geliyor. Keşke bende yalan söyleyenleri anlayabilseydim)
*Merlin ( Birinci sezonu bir çırpıda bitirdim ama ikinci sezonu biriktiriyorum yine bir çırpıda izleyeceğim)
*South Of Nowhere ( Eski bitmiş bir dizi ama ben geçenlerde başladım 3 günde de bitti)
*The Big Bang Theory ( Biriktirip ara ara izlediğim bir diğer dizi)
*The Mentalist (Jane'in hastasıyım başka bişey söylemeye gerek yok)
*The Vampire Diaries (Aslında sıkıldım ben bu diziden ama yinede devam ediyorum.)
*United States Of Tara ( Yeni sezon yayınlanacak mı bilmiyorum ama bitirmek üzereyim ve yeni sezon yoksa çok üzülürüm)
*V( Daha yeni bir dizi bişey söylemek için erken olsada beni şimdilik sardı)

Şimdiki listede digitürk ve cnbc-e den takip etmeye çalıştıklarım.Bunu alfabetik sıralama yapamayacağım zira aklıma gelenleri sıralayacağım.

*Criminal Minds
*The Numbers
*Raising The Bar
*Life
*Medium
*NCIS
*Law & Order : SVU
*Lipstick Jungle
*Dark Blue
*Boston Legal
*Make It Or Break It
*CSI Miami
*CSI
*Greek
*Privilage
*The Closer
*Without A Trace
*Cold Case

Ve sonuç olarak ben bir dizikoliğim ya da Altuğ'un deyimiyle dizikopatım. Son 4 aydır rejimim yüzünden içki içmememin, neredeyse bütün arkadaşlarımın İstanbul'a taşınmasının ve bunlar yüzünden neredeyse ayda bir dışarı çıkmamın etkisi yüzünden bu hale gelmiş olabilirim. Ha bir de işsizlik var tabi.

3 yaz bişeyler sende:

Unknown dedi ki...

it crowd kisa bir dizi 4. sezonu var 20 dklık ... iyi ki bakmısım tekrar dan 4 sezonun cıktığını ogrenmiş oldum böylece... ve house hakkında kücük bir dip not gecmek istiyorum... house aslında sherlock holmes den esinlenilmiştir... karakter olarak uyusturucu kullanması olaylar bakıs acısı özellikle insanlar üzerinde geliştirdiği inceleme sanatı ... dr watson ise dr james karakteriyle can vermişlerdir ... ama sherlock holmes daha mutevazi bir kişiliktir ...

Unknown dedi ki...

kücük bir düzeltme sadece arama yapılmıs 4.sezon yok malesef ):

Toph dedi ki...

tom's diner it crowd die bi dizi bilmiyorum ben =) anlamadım sölediklerini o yüzden House konusuna gelince evet sherlock holmes esinlenmesini duymuştum bende saol dipnot için=)