6 Mart 2009 Cuma

Ahlaksız Teklife Verilen Cevap

İçeriği aşka davet olan ( aslında fazla açık saçık bir davet ama ben böyle demeyi uygun görüyor içeriğini tamamen yazmıyorum buraya) bir mesaj gelmiş arkadaşıma. Ve bana dedi ki "toph ben ne desem beğenirsin?". Bende kabul ettiğini söyleme kırarım seni bacağını falan derken gönderdiği mesajı yazdı. Mesaj aynen şöyle (kelimesi kelimesine msnimden copy paste yapıyorum)

- Degerli musterimiz mesajınız içerik olarak tehlikeli bulundugundan iletilmemiştir.

Şahsen arkadaşımı tebrik ediyorum. Gece gece yarıldım, koptum , gülerken anırdım resmen.

Hemen sizinle de paylaşayım istedim.

dipnot: Telif hakkı istemiyoruz, bu mesajı gönül rahatlığıyla tepe tepe kullanabilirsiniz..

4 yaz bişeyler sende:

Ruyayla dedi ki...

ahahah çok güldüm yaa yatmadn önce ilaç gibi geldi :D

gribulut dedi ki...

iyi cevap, güldürdü :D

Mahmut S dedi ki...

'' Öğretmenim, tuvalete gidebilir miyim?''

Yukarıdaki cümle, öğrenim hayatımız boyunca sıkça sorduğumuz sorunların başında geliyor, değil mi? Yıllar sonra, Adıyaman'ın Gerger İlçesi, Kaşyazı Köyündeki Karük İlköğretim Okulu'ndaki manzarayı HaberTurk'te görünce; ' Meğer şanslı azınlıktanmışız ' dedim kendi kendime.

Evet, yanlış duymadınız. Ben ve bu yazıyı okuyan sen, şanslı azınlıktanız. Anadolu'da bir çok okulun türlü fiziki sorunlarını, öğretmen eksikliğini duyardıkta, insanın en temel ihtiyaçlarından birisi olan tuvalet ihtiyacını gidermenin başlı başına bir sorun olduğunu aklımıza getirmezdik. Onca yetersizliklere rağmen Karük İlköğretim Okulu'ndaki bu çağdışı manzarayı eğitim neferimiz Ahmet Elmacı sayesinde öğrendik.

HaberTurk'te yayınlanan ' Tuvaletsiz Okul ' haberi bizi harekete geçirdi. Hem gelecek nesillere kalıcı bir temizlik alışkanlığı kazandırmak hem de okullarımızın olmazsa olmaz bu fiziki zorunluluğunu hayata geçirmek adına; www.okulumuzatuvalet.org sitesi altında '' Okulumuza Tuvalet '' adlı projeyi hazırladık.

Karük İlköğretim Okulu'ndaki bu geri kalmış manzara ne ilk ne de son...Fakat bu olumsuz manzarayı düzeltmek bizlerin elinde. Karük İlköğretim Okulu'nda olduğu gibi Anadolu'nun birçok köyünde çocuklar sizlerin desteklerini bekliyor... '' Okulumuza Tuvalet '' projesi ile sizde bu harekete ortak olun...

www.okulumuzatuvalet.org
destek@okulumuzatuvalet.org

Digital Kelebek dedi ki...

Ulen bu Mahmut ve benzeriler de ota boka yazıyorlar bunları..

Sanki mesaj panosu burası.. Neyse..

Toph, ya bi sitemim var sana..

Siyah zemin ve koyu fontlar ile inan okuyamıyorum yazılarını..:)

Ama okuyabildiğim kadarıyla, yaratıcı bir cevapmış:) güldürdü..